Bayburt’ta Kurumlararası Voleybol Turnuvası Şampiyonu Belli Oldu!

Yayınlama: 14.06.2026
44
A+
A-

Bayburt Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen 2026 Yılı Kurumlararası Voleybol Müsabakaları, Merkez Kapalı Spor Salonu’nda oynanan final maçlarıyla birlikte heyecan dolu bir şekilde sona erdi.

Kurumlar arasındaki dostluk, dayanışma ve centilmenlik ruhunu pekiştirmek amacıyla düzenlenen turnuva, sporseverlerden yoğun ilgi gördü. Birbirinden çekişmeli mücadelelerin ardından turnuvada dereceye giren takımlar netleşti.

Turnuvanın En İyileri Belli Oldu

Büyük bir rekabete sahne olan turnuvanın şampiyonluk ipini göğüsleyen takım İl Sağlık Müdürlüğü oldu. Turnuvada dereceye giren tüm takımların sıralaması ise şu şekilde oluştu:

 1. (Şampiyon): İl Sağlık Müdürlüğü 🥇

 2. : TSO / POMEM 🥈

 3. : İl Milli Eğitim Müdürlüğü 🥉

 4. : Fatih Ortaokulu 🏅

“Tüm Takımlarımızı Tebrik Ediyoruz”

Turnuvanın ardından yapılan açıklamada, müsabakalara katılım sağlayan tüm kurumlara ve sporculara teşekkür edildi. Centilmence bir mücadele sergileyen ekipler hakkında şu ifadelere yer verildi:”Turnuvaya katılan tüm takımlarımızı göstermiş oldukları mücadeleden dolayı tebrik ediyor, derece elde eden ekiplerimizi kutluyoruz.”